PROFILAKTYKA

ZAPOBIEGANIE
ZAMIAST LECZENIA

Profilaktyka to zapobieganie chorobom zębów, przyzębia i dziąsel oraz przeciwdziałanie rozszerzaniu się schorzeń już istniejących.

Wyprzedź ból

Pomyśl o swoich zębach już dziś, żeby jutro nie zaczęły Cię boleć. Pomoże Ci w tym właściwa profilaktyka.

Profilaktyka to zapobieganie dolegliwościom całej jamy ustnej za pomocą zabiegów higienicznych. To ważne – samo szczotkowanie, płukanie czy używanie nici dentystycznych nie wystarczy, by zapewnić jej kompleksową ochronę.
profilaktyka

DOWIEDZ SIĘ

CO KONKRETNIE?

W naszym gabinecie stomatologicznym w Chorzowie wykonujemy następujące zabiegi higieniczne w ramach profesjonalnej profilaktyki: scaling – usuwanie kamienia nazębnego za pomocą ultradźwięków; piaskowanie – eliminacja osadów oraz przebarwień; fluoryzacja – aplikacja dodatkowych porcji fluoru w postaci lakieru lub żelu nakładanego na zęby. Przechytrzyj ból już teraz!
ZAMIEŃ JĄ W NAWYK

Z JAKIEGO WZGLĘDU POWINIENEŚ ZADBAĆ O WŁAŚCIWĄ PROFILAKTYKĘ?

Każdy nasz chirurg stomatolog z Chorzowa to znakomity profesjonalista. Cechuje się ponadprzeciętną precyzją, ogromną wiedzą teoretyczną i praktyczną, a także indywidualnym podejściem do każdego pacjenta. Możesz być pewien, że także w Twoim przypadku zastosuje zaawansowane techniki leczenia – aby zapewnić Ci efekty, o jakich marzysz.
ZANOTUJ TO W KALENDARZU

REGULARNIE CHODŹ DO SWOJEGO STOMATOLOGA

Na prawidłową profilaktykę stomatologiczną składa się jeszcze regularna kontrola swoich zębów u dentysty. Zapisuj się na wizyty do swojego lekarza przynajmniej raz na pół roku w celu sprawdzenia, czy wszystko w porządku. Jeśli borykasz się z chorobami przyzębia, odwiedzaj go częściej, np. co 3 miesiące. Jeśli masz dziecko, zaprowadzaj je do stomatologa przynajmniej co 4 miesiące, ponieważ w tym wieku jest najbardziej zagrożone próchnicą.
Umów się na wizytę już dziś

Zapraszamy także do zadawania pytań w razie jakichkolwiek wątpliwości. Chętnie je rozwiejemy i skontaktujemy się jak naszybciej!